.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه قتل دختری جوان داخل یک خودروی پراید به بازپرس گزارش شد. جزئیات قتل عجیب دختر جوان در پراید
ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه قتل دختری جوان داخل یک خودروی پراید به بازپرس گزارش شد.(ادامه)
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود. مقتول همسر باردارم را کتک زد، بچه سقط شد
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود.(ادامه)
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد. اعتراف به ۱۱ قتل در پرونده زن مازندرانی
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد.(ادامه)
فیلم/ جزئیاتی از پرونده زن قاتل سریالی مردان
جزئیاتی از پرونده « کلثوم - الف» زنی ۵۵ ساله که ۱۱ مرد را به قتل رساند در این فیلم خواهید دید.(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد. راز تجـاوز به دختر ۱۷ ساله در ویلای اجاره‌ای فاش شد
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد .

رتبه ملی « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » به دفتر امورزنان و خانواده استانداری مازندران رسید
شمال نیوز: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران موفق شد در « رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت » رتبه سوم کشوری را بدست آورد . (ادامه)
ترفندی عجیب برای دور زدن قانون / طلاق صوری با اعمال شاقه!
شمال نیوز: معافیت فرزند از سربازی و استفاده از حقوق والد فوت شده دو علت اصلی طلاق صوری است.(ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با ترفند کانال‌های دوست‌یابی
فردی که با راه اندازی کانال‌های دوست‌یابی در فضای مجازی از هموطنان کلاهبرداری می‌کرد، در مازندران دستگیر شد.(ادامه)
سفارش خداوند در رابطه با احترام به پدر و مادر
جایگاه پدر و مادر از دیدگاه اسلام، بسیار بلند و رفیع است، به اندازه‌ای که قرآن کریم سفارش‌های متعددی درباره آنان فرموده است و در مواردی حتی احسان و نیکی به والدین را پس از مساله توحید آورده است.(ادامه)
عبرت آموز / بدون اطلاع همسرم به پارتی شبانه رفتم / در انجا شوهرم را در کنار زنی با وضع زننده دیدم
(ادامه)
مجازات ازدواج دوم بدون اجازه همسر اول چیست؟
شمال نیوز : مرد برای ازدواج مجدد و ثبت آن به اجازه همسر اول خود احتیاج دارد و در صورت انجام ندادن این کار، او مرتکب جرم شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
یک مشاور ازدواج و خانواده گفت: طلاق عاطفی معمولا از سال‌های پنجم و ششم زندگی شروع می‌شود. عواملی که باعث طلاق عاطفی بین زوجین می‌شود
یک مشاور ازدواج و خانواده گفت: طلاق عاطفی معمولا از سال‌های پنجم و ششم زندگی شروع می‌شود.(ادامه)
مهمترین ویژگی بیماری «صرع» چیست؟
متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه علت دقیق بروز بیماری صرع مشخص نیست،گفت: افراد دچار بیماری صرع با مصرف دارو می‌توانند ازدواج کرده و زندگی معمولی داشته باشند.(ادامه)
آقا داماد خوش‌تیپ 10 زن صیغه‌ای دارد / رویا 3 روز بعد از عروس شدن فهمید!
تازه داماد که 10زن صیغه‌ای داشت با برداشت کردن پول عروس 3 روزه ناپدید شد.(ادامه)
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد. ماجرای فیلم استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد چه بود؟
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد.(ادامه)
همسرم خیانت کرد، اما نمی‌توانم از او طلاق بگیرم!
مدتی قبل فهمیدم آن زن جوان به خاطر کیان از همسرش جدا شده و با رها کردن فرزندانش به عقد موقت کیان درآمده است وقتی همسرم صیغه نامه او را به من نشان داد دنیا روی سرم خراب شد.(ادامه)
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد.
محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دستنوشته اعتراف به قتل / میترا استاد جعبه سیاه شهردار سابق / او می خواست چه رازی را فاش کند !
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
آخرین وضعیت مناطق سیل زده گلستان
با فروکش کردن ارتفاع روان آب‌های ناشی از سیل در شمال غرب و غرب گلستان اگرچه تردد و عبور و مرور مردم در این مناطق کمی آسان شده، اما هنوز شرایط به حالت عادی بازنگشته ضمن اینکه برای رفع خرابی زیرساخت‌ها به زمان بیشتری نیاز است.(ادامه)
حمایت الهه کولایی از «ازدواج موقت»
(ادامه)
تصاویر/ عروسی زوج سیل زده ولی خوشبخت آق قلایی در محل اسکان موقت
زوج آق قلایی در اقدامی جالب مراسم ازدواج در محل اسکان موقت در روستای محمد آباد گرگان برگزار کردند و با این کار خود نشان دادن با وجود مشکلاتی سخت همچون سیل اخیر زندگی در جریان است. (ادامه)
قتل شوهر اول زن جوان به‌ دست همسر دوم
درحالی‌که شواهد بیشتری مبنی‌بر قتل جواد کشف شده بود، کارآگاهان به تحقیق درباره زندگی این مرد پرداختند و فهمیدند او سال‌ها قبل از همسرش جدا شده، اما چون آنها فرزند داشتند جواد مرتب به خانه زن سابقش می‌رفته تا با فرزندانش ملاقات کند و در این میان اختلافاتی میان آن دو به وجود آمده بود.(ادامه)
شرایطی که زن حق دریافت مهریه ندارد
وکیل دادگستری با اشاره به شرایطی که در قانون اسلامی زوج را در پرداخت مهریه مختار کرده ‌است، گفت: مهریه حق مالی زن است. به گزارش خبر راست، مصطفی زیرکی اظهار کرد: مهریه، حق مالی است که زوج به پرداخت آن ملزم شده اما در این میان قانون با بیان شرایطی زوج را در پرداخت (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.